Ervaringen

Ervaringsverhalen van huisartsenpraktijken en gezondheids centra

Huisartsenpraktijk OverschieMinder patiënten aan de balie
Praktijk kan efficiënter werken
Actueel overzicht aanwezige patiënten

Assistenten worden minder vaak uit hun werk gehaald omdat patiënten zich nu aanmelden via de aanmeldzuil. Hierdoor kan er efficiënter gewerkt worden.

Huisartsenpraktijk KastelenpleinMinder drukte aan de balie
Balie kan gesloten worden bij onderbezetting
Huisartsen hoeven geen patiënten meer te ‘zoeken’

Huisartsenpraktijk Kastelenplein maakt gebruik van een aanmeldzuil om personeelstekorten op te vangen en drukte aan de balie te verminderen.

Gezondheidscentrum De PastorieHuisartsen plannen efficiënter
Patiënten hoeven niet in de rij te staan
Minder drukte in de entreehal

Bij Gezondheidscentrum De Pastorie in Eindhoven merken ze grote verschillen. Huisartsen kunnen hun werk efficiënter plannen.

Medisch centrum OnderbankenVeel minder contactmomenten aan de balie
Assistentes ervaren meer rust
Huisartsen op de hoogte van aanwezigheid

Bij medisch centrum Onderbanken in Zuid-Limburg wilden ze het aanmeldsysteem graag uitproberen. Inmiddels kunnen ze niet meer zonder!

Huisartsenpraktijk De Blauwe TulpBalie minder belast
Bij onderbezetting kan balie gewoon dicht
Assistenten kunnen nu huisarts ontlasten

De aanmeldzuil bij De Blauwe Tulp in Den Haag biedt een rustige wachtruimte, een beperkt geopende balie én een assistent met ruimte voor zorgtaken.

Huisartsenpraktijk DoliumWerkdruk assistentes aanzienlijk verlaagd
Opvangen van werk bij ziekte
Patiënten ervaren zuil als ‘normaal’

Huisartsenpraktijk Dolium was op zoek naar een manier om de werkdruk voor de assistentes te verlagen. De oplossing vonden ze in het aanmeldsysteem!

Huisartsenpraktijk PallionOntlasting van medisch geschoold personeel
Meer privacy voor patiënten
Aanzienlijk rustiger aan de balie

Bij Huisartsenpraktijk Pallion waren ze veel tijd kwijt aan het handmatig aanmelden van patiënten. Het aanmeldsysteem biedt uitkomst.

Praktijk De HuisartsMinder drukte aan de balie
Andere taken grondiger uitgevoerd
Assistenten worden minder vaak gestoord

Het aanmeldsysteem bij Praktijk De Huisarts in Gouda was een wens van de assistenten om tijd te besparen. En die wens is uitgekomen!

Huisartsenpraktijk SarphatiparkMinder patiënten aan de balie
Duidelijke routing in praktijk
Balie hoeft niet continu bemand te zijn

Het aanmeldsysteem bij huisartsenpraktijk Sarphatipark in Amsterdam ontlast de assistenten en zorgt voor een duidelijke routing in de praktijk.

Vraag uw adviesgesprek aan

Heeft u nog vragen of wenst u persoonlijk advies of een aanmeldsysteem iets is voor uw praktijk of gezondheidscentrum?
Bel ons op +31 (0)24 350 54 00 of vul het contactformulier in